Last Pictures

Thursday, July 26, 2007

اردوی آستارا - اردبیل

چندی پیش به اردوی 5 روز با مدرسه امام صادق رفتم . جای شما خالی ولی به من که خوش نگذشت ولی بقیه خیلی راضی بودن .
اول به بندر انزلی رفتیم و بر روی مرداب انزلی قایق سواری کردیم . بعد به بازار مرزی آستارا رفتیم و شب را در روستای کوته کومه واقع در جنوب آستارا گذراندیم . صبح روز دوم به آبشار کوته کومه رفتیم که کمی شنا کنیم . واقعا جای تان خالی بعد از دو ماه باران نیامدن در کوته کومه خدا عنایتی کرد و سیل فرستاد ما هم در حال درست کردن جوجه ... چه بگویم تقریبا بد بخت شدیم البته من بیشتر چون کیف عکاسیم با خودم برده بودم و رویش تا شد آب ریخت آب به توی آن نفوذ کرد ولی تجهیزاتم به غیر از یک لنز تله 125 سالم ماند حتی عکس هایم !!!! روز بعد در اردبیل اقامت گزیدیم و من فهمیدم اردبیل کجاست : جایی که به غیر از اول بلوار ها و میدان ها هیچ خیابانی پلاک اسم ندارد :( و ما بدون لیدر صد در صد گم شده بودیم . خاطره جالبی هم از آن جا دارم : رفته بودیم داخل مغازه و به مغازه دار گفتیم 40 عدد شیر کاکاوو دارید ؟ و گفت بله . گفتیم خب بده گفت : کاکاوویی می خواهید یا ساده . یا از جلوی یه آرایشگاه رد می شدیم و روی تابلوی آن نوشته بود آرایش عروس و کنار آن نوشته بود آرایشگاه زنانه :( خودتان بگیید من سه روز با این مردم بودم حساب کنید چقدر زجر کشیدم . یکی از آن ها : من از وسط خیابان رد می شدم و یکی از دوستانم گفت عین خر نرو وسط خیابان . بعد یکی از ترک های کارگر اون جا یقه من و دوستم و گرفت و گفت : گفتی ترک خر ؟؟؟؟ حالا بیا و ثابت کن :((((((((((((( ولی عکس های بدی نگرفتم :)

No comments:

There was an error in this gadget

Search This Blog